Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Закон України "Про освіту" Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами wym-1696336553444
- Лист МОН України від 15.06.2022 №1/6435-22 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами" wym-1696337112784
1.Адреса, режим роботи та прийому населення, довідковий телефон:
61052 м. Харків, вул. Коцарська,29А
+38(057)725-86-74
2.Основна мета діяльності:
Надання якісних послуг та забезпечення соціального захисту та прав дитини, ефективного впливу на розвиток особистості, творче розкриття, соціальну компетентність.
3.Стан доступності на 01.01.2023р.:
Часткова доступність
4.Характеристика під’їзних шляхів
Найближча зупинка метро «Центральний ринок», вільний прохід до закладу по вул. Ярославській, вул. Коцарській
5.Наявність місць для паркування спеціального автотранспорту:
Відсутні
6.Наявність вивіски з назвою установи, табличок зі спеціальними вказівками (в тому числі шрифтом Брайля), освітлення входу в будинок та до приміщень
Вивіска з назвою установи в наявності на центральному вході в будівлю, але (таблички зі спеціальними вказівками шрифтом Брайля – відсутні). Центральний вхід та прилеглі входи до груп оснащенні освітленням.
7.Характеристика входу в будинок
На центральному вході ганок з чотирьох сходів висотою 20 см. Контрасні смуги відсутні. Пандус відсутній. Ширина дверного пройому 80 см.
8.Наявність загальної приймальні, її розташування, наявність стендів з зазначенням розташування, наявність чергового
Кабінет завідувача знаходиться на І поверсі.
У Комунальному закладі "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 302 Харківської міської ради" створені часткові умови для виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі й дітей з інвалідністю, а саме: заклад обладнаний кнопкою виклику.
"КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ТРУДНОЩАМИ В РОЗВИТКУ"
Особливо вразливими в умовах війни є родини з дітьми з труднощами розвитку або інвалідністю, зокрема ті, хто вимушені були покинути рідну домівку.
? Куди звернутися по консультацію психолога, логопеда або вчителя-реабілітолога?
? Як записатися до лікаря на новому місці?
? Як потрапити на навчання в інклюзивному класі чи групі?
? Де отримати колісне крісло або слуховий апарат для дитини?
? На яку іншу допомогу можуть розраховувати сім’ї з дітьми з труднощами розвитку або інвалідністю?
Відповіді на ці та інші запитання можна знайти в одній брошурі.
Завантажуйте її та діліться зі знайомими: wym-1696336685777
Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.2022 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році» wym-1696336994389