Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

- Закон України "Про освіту" Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами wym-1696336553444

- Лист МОН України від 15.06.2022 №1/6435-22 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами" wym-1696337112784

1.Адреса, режим роботи та прийому населення, довідковий телефон:

61052 м. Харків, вул. Коцарська,29А

+38(057)725-86-74

2.Основна мета діяльності:

Надання якісних послуг та забезпечення соціального захисту та прав дитини, ефективного впливу на розвиток особистості, творче розкриття, соціальну компетентність.

3.Стан доступності на 01.01.2023р.:

Часткова доступність

4.Характеристика під’їзних шляхів

Найближча зупинка метро «Центральний ринок», вільний прохід до закладу по вул. Ярославській, вул. Коцарській

5.Наявність місць для паркування спеціального автотранспорту:

Відсутні

6.Наявність вивіски з назвою установи, табличок зі спеціальними вказівками (в тому числі шрифтом Брайля), освітлення входу в будинок та до приміщень

Вивіска з назвою установи в наявності на центральному вході в будівлю, але (таблички зі спеціальними вказівками шрифтом Брайля – відсутні). Центральний вхід та прилеглі входи до груп оснащенні освітленням.

7.Характеристика входу в будинок

На центральному вході ганок з чотирьох сходів висотою 20 см. Контрасні смуги відсутні. Пандус відсутній. Ширина дверного пройому 80 см.

8.Наявність загальної приймальні, її розташування, наявність стендів з зазначенням розташування, наявність чергового

Кабінет завідувача знаходиться на І поверсі.

У Комунальному закладі "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 302 Харківської міської ради" створені часткові умови для виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі й дітей з інвалідністю, а саме: заклад обладнаний кнопкою виклику.

/Files/images/20230721_121052.jpg

"КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ТРУДНОЩАМИ В РОЗВИТКУ"

Особливо вразливими в умовах війни є родини з дітьми з труднощами розвитку або інвалідністю, зокрема ті, хто вимушені були покинути рідну домівку.

? Куди звернутися по консультацію психолога, логопеда або вчителя-реабілітолога?

? Як записатися до лікаря на новому місці?

? Як потрапити на навчання в інклюзивному класі чи групі?

? Де отримати колісне крісло або слуховий апарат для дитини?

? На яку іншу допомогу можуть розраховувати сім’ї з дітьми з труднощами розвитку або інвалідністю?

Відповіді на ці та інші запитання можна знайти в одній брошурі.

Завантажуйте її та діліться зі знайомими: wym-1696336685777

Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.2022 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році» wym-1696336994389

Кiлькiсть переглядiв: 268